سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























بی معرفت

gh 

 
پخش فیلم ممنوع التصویر سید مرتضی آوینی
 

ساخته متفاوت و ممنوع التصویر سید مرتضی آوینی بار دیگر نمایش داده شد.

به گزارش خبرنگار هنرنیوز این مستند که جنایات هولناک وهابیت در ماجرای کشتار زائران خانه خدا را به تصویر می کشاند، شب گذشته در جمع شرکت کنندگان مراسم "قبلتین در زنجیر"به نمایش گزارده شد.

در این مراسم که در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد، سردار سعید قاسمی در سخنانی گفت:جای بسی تأسف است که چنین مجموعه مستند و ارزشمندی امروز در رسانه ملی اجازه پخش ندارد و اگر از پخش آن حرف بزنی تو را وارد غائله‌ای سیاسی می‌کنند که توان خارج شدن از آن را نداری!

وی با انتقاد شدید از مواضع صرفاً سیاسی و دور از تفکر حضرت امام، که توسط برخی مسئولین اتخاذ می شود گفت: ای کاش بجای پیگیری وضعیت استخوان‌های تاریخی سربازان کمبوجیه در کشور مصر، یک خبرنگار به یمن اعزام می‌کردیم تا حقایق جنایت هم اکنون وهابیت در کشتار شیعیان مظلوم و بی پناه را به تصویر بکشاند.

مهترین قسمت این سخنرانی، قرائت فرازهایی از پیام امام امت در خصوص جمعه خونین مکه بود با این مضامین:

...اگر از صدام بگذریم از آل سعود نخواهیم گذشت....کلید داران کنونی کعبه لیاقت میزبانی زوار خانه خدا را ندارند.... از احرام حج به احرام حرب رو آورید همانند سید الشهداء....

قاسمی با توجه به تلاش مسئولین میراث فرهنگی برای به امانت گرفتن میراث فرهنگی غارت رفته‌مان از کشور انگلیس گفت: اگر به همان اندازه که برای این موضوع وقت گذاشتیم و هزینه کردیم، برای سرنوشت چهار دیپلمات دربند ایرانی که ده هزار روز از اسارت آنها می‌گذرد تلاش می‌کردیم، به نتیجه می‌رسیدیم.

 

منبع:وبسایت هنر نیوز


نوشته شده در سه شنبه 88/9/3ساعت 11:15 عصر توسط فاطیما| نظرات ( ) |